Ondřej Neumajer
Předseda odborné poroty, spoluzakladatel sCOOL web
Původní profesí učitel, pracující jako konzultant vzdělávání, lektor a didaktik zabývající se problematikou využívání digitálních technologií ve vzdělávání. K problematice školních webů publikoval množství článků a návodů a mimo jiné knihu Budujeme školní web. Dlouhodobě působí na katedře Informačních technologií a technické výchovy Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy v Praze.
Miroslav Hřebecký
odborný garant soutěže, spoluzakladatel sCOOL web
18 let strávil ve školství v první linii, má za sebou ředitelskou zkušenost z veřejné základní školy a ze soukromého gymnázia. Od roku 2003 působí paralelně jako lektor vzdělávání učitelů a ředitelů, jeho kurzy prošlo přes 1500 nejrůznějších pracovníků ve školství. V současné chvíli působí jako programový ředitel EDUin.
Zuzana Líznerová
Projektová manažerka online aplikací společnosti Unicorn
Již od studií v oboru ekonomie a management pracuje ve společnosti Unicorn, kde působí zejména jako manažerka řady projektů zaměřených na vývoj a rozvoj online aplikací.
Aktuálně se věnuje vývoji vzdělávací aplikace a koordinuje tvorbu jejích výukových kurzů.
Denně je proto v úzkém kontaktu s učiteli a školní problematikou.
Podílí se na tvorbě nových Unicorn Application Framework technologií pro vývoj moderního software.
Barbora Štěpánková
UX designérka
User Experience designerka se zkušenostmi jak v oblasti marketingových kampaní, tak v oblasti návrhu komplexních webových řešení. Pracuje pro agenturu Actum a jejího zahraničního klienta Metro Cash & Carry. Zaměřuje se na uživatelský výzkum a ve svých projektech se snaží nastolit rovnováhu mezi businessovými požadavky klienta a potřebami uživatelů webu.
Karel Punčoch
art director v agentuře Global Vision
Vystudoval Fakultu multimediálních komunikací na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně. Od roku 1998 se věnuje webdesignu a kreativním konceptům na internetu. Podílel na internetových projektech více jak 500 společností. Spolupracoval na projektech společnosti Garnier, MAFRA, NOKIA nebo Protonového centra. Ve společnosti Global Vision, a.s. se věnuje zejména vizuální koncepci projektů a celkové strategii společnosti.
Jan Sequens
technical director v agentuře Global Vision
Absolvent bakalářského stupně Národohospodářské fakulty Vysoké školy ekonomické v Praze. Už od 17ti let se profesně věnuje internetovému marketingu a vývoji webových stránek a aplikací. V roce 2009 spolu s kolegou a kamarádem Karlem Punčochem založili digitální agenturu Global Vision, která se od té doby věnuje nejen vývoji vlastního CMS Publis a webových aplikací na míru, ale také full service digitálnímu marketingu. Ve společnosti má na starosti především technické řešení projektů, rozvoj CMS Publis a propojení marketingových potřeb projektů s technickou implementací.
Lenka Matějová
projektová manažerka sdružení CZ.NIC
Přes humanitní vzdělání se díky náklonnosti k UX dostala k rekonstrukci univerzitních webových stránek VŠCHT Praha. Při této práci se blíže seznámila s programovacím jazykem Python. Jako aktivní členka pražské Python komunity pomáhá Pyladies s organizováním Pyworkingů. Od března 2017 se jako projektová manažerka podílí na koordinaci aktivit programátorů a administrátorů ve sdružení CZ.NIC.
Mira Friedrichová
Analytik a školitelka, učitelka informatiky a metodik IKT
Vystudovala Systémové inženýrství na VŠE. Řadu let působila jako analytik a školitel ve vlastní malé softwarové firmě. Lektorovala v různých školách a kursech. Vystudovala fotografii. Poté se rozhodla pro radikální změnu svého profesního zaměření, protože konečně chtěla dělat to, co mě baví - tedy učit. Nyní působí jako učitelka informatiky a metodik IKT na Gymnáziu v Praze 5 Na Zatlance. Zajímá se nové trendy v technice i pedagogice, je v přípravného týmu alternativního programu ALT Zatlanka. Je členem profesních sdružení Jednota školských informatiků a Google Education Group ČR.
Petr Soukeník
Lektor, konzultant a spoluzakladatel Než zazvoní
Spolupořádal pIšQworky a Prezentiádu. Získal 2. místo v České ceně za PR v kategorii veřejný sektor. Radil Masarykově univerzitě s marketingem. Působil v Radě vysokých škol a Akreditační komisi. Byl ředitelem agentury Proof & Reason a „jeho“ projekt porazil v prestižní soutěži webů WebTop100 i Alza.cz. V roce 2010 spoluzaložil Než zazvoní, které jako jediné pomáhá se strategickým marketingem školám. Petra naplňuje posouvat společnost, otevírat náročná témata a měnit české školství zezdola.